Back
The War Room
Question
Post

Any soccer fans in the house?

The whole world seems to be split between 2 best players - Ronaldo & Messi. If you care about soccer, which player do you get behind?

Which one?
Attached poll
*Voting in this poll no longer yields commission.
๐Ÿฑ Off-Topic
15
BigCheese
Big Shot
+13
Agency Recruiter
Personally, I think Messi is a more complete football player but Ronaldo has obviously been more successful.

Bayern Munich fan here!
Ace
Arsonist
+9
CEO
Bayern is a great team. Love them
BigCheese
Big Shot
+13
Agency Recruiter
Fun year in 2020!ย 

Not a huge fan of waking up at 6:30 on Saturdays to watch them though lol.
Show 3 more replies
sketchysales
Politicker
+7
Sales Manager
Messi for sure.ย  Leeds United fan here
Ace
Arsonist
+9
CEO
You are the first Leeds fan I know haha
sketchysales
Politicker
+7
Sales Manager
Proper football club
Show 1 more replies
DizzyRascal
Opinionated
+5
BizDev
It's football, never soccer.
Ace
Arsonist
+9
CEO
I know lol. I call it football but I used a neutral term so that everyone can be included haha
DizzyRascal
Opinionated
+5
BizDev
Sorry dude, you are rightย ย 
AlexT
Opinionated
+2
Account Executive
@DizzyRascalย Preach!ย 
Lambda
Politicker
+6
Sales Consultant
If you say Messi yall don't know Futebol!
Ace
Arsonist
+9
CEO
Hahaha ikr
softwaresails
Politicker
+4
Sales Manager
Ronaldo is definitely better than Messi but everyone makes it seem like Messi sucks.ย 
Aaronlovessales
Opinionated
+4
Financial advisor
What makes Ronaldo better than Messi? Bc he is self proclaimed goat?
softwaresails
Politicker
+4
Sales Manager
Ronaldo is the goat.ย 
Ace
Arsonist
+9
CEO
Anyday!
InQ5WeTrust
Politicker
+7
Psst wanna meeting?
Manchester United fan checking in and then checking out.ย 


Ace
Arsonist
+9
CEO
Ayyyy, same here
InQ5WeTrust
Politicker
+7
Psst wanna meeting?
Love to see it.ย 
Swag
Good Citizen
Account Executive
Arsenal fan over here
BigCheese
Big Shot
+13
Agency Recruiter
RIP
Ace
Arsonist
+9
CEO
Lol
Ace
Arsonist
+9
CEO
Would you prefer Daniel Ek as owner?
ti
tiktk
Closer
I'm brazilian and even I have to admit Messi is the best player in the world. Ronaldo is good, but Messi is transcendental
Ace
Arsonist
+9
CEO
Honestly if I had to choose an all time best player ever, it'll be Ronaldinho. Nobody ever came close to him and his versatilityย 
ti
tiktk
Closer
Oh yeah, Ronaldinho is definitely one of the best ever to do it. DUde was a monster
Show 1 more replies
Strangis
Valued Contributor
+3
Key Account Manager / BDM
AS Roma fan here
Ace
Arsonist
+9
CEO
Loved Totti back in the days
Aaronlovessales
Opinionated
+4
Financial advisor
Love messi
Salespreuner
Big Shot
+11
Regional Sales Director
CR7๐Ÿ”ฅ
Ace
Arsonist
+9
CEO
Yup, my vote goes to same!
Salespreuner
Big Shot
+11
Regional Sales Director
โœŒ๏ธ
Chep
WR Officer
+10
Business Development Team Lead
When it comes to Fifa I like CR7!
Ace
Arsonist
+9
CEO
Me too. Not a Messi fan. I think he is past his peak now
softwaresails
Politicker
+4
Sales Manager
Not a Messi fan? How can you not be a Messi fan? I agree that Ronaldo is the goat but saying you donโ€™t like Messi is something I just donโ€™t understand.ย 
Show 3 more replies
Sergio
Contributor
+2
COO
Messi may have more natural talent but Ronaldo is a machine and his work ethic is INSANE. I think we all know as sales people that the one that grinds is the one that wins.
Ace
Arsonist
+9
CEO
So very well put. Ronaldo comes from discipline
DadFather
Politicker
+5
Enterprise Account Executive
For the non soccer people, Iโ€™ve always used this comparison between the two:
Ronaldo = Jordan. When they were young, they were good but not GREAT. But they worked their ass off to become the greatest ever.

Messi = Lebron. Everyone knew from day 1 they would be great. Put in the work to maintain it.ย 

Both great, I just prefer Ronaldo/Jordanย 
Ace
Arsonist
+9
CEO
Very good analogy. That's why I like Ronaldo too
Smithy
Politicker
+4
Director of Sales
Iโ€™m not a massive fan of this analogy but if it helps Americans then thatโ€™s cool.ย 

Cristiano won world player of the year at 23 so itโ€™s not all that true to say that he was only good when he was younger.ย 
Smithy
Politicker
+4
Director of Sales
Messi is the best player ever to play football.ย 

I love CR7, but it's just different. He is a great and is deservedly seen as such, but he isn't as good as Messi and I don't see how people can even compare them.

Can you prefer CR7? Of course!

Can you want CR7 in your team ahead of Messi? Yep

But, Messi is just better
Ace
Arsonist
+9
CEO
I am a Man Utd fan, so not liking Messi is one of the pre-requisites as he has defeated us many times haha :D
Smithy
Politicker
+4
Director of Sales
Ha ha no worries man. I get thatย 
Show 1 more replies
Nairobi
Politicker
+7
BDR
If you are a true soccer/football fan, you know that both players are great and shouldnโ€™t hate one or the other. They brought a lot to the beautiful game. But I still prefer Ronaldo because ยกHala Madrid!ย 
Ace
Arsonist
+9
CEO
Haha well Ronaldo isn't in Madrid anymore. Do you still support him?
Nairobi
Politicker
+7
BDR
Yeah but who cares hahaha he was at Madrid for like 9-10 years, so ofc I still support him. You don't bite the hand that feeds you!
Show 7 more replies
TheJoker
Good Citizen
+2
VP of Sales
You mean football, right? ย What is this soccer you speak of?
Ace
Arsonist
+9
CEO
Yes, I speak of Football. Apologies xD
detectivegibbles
Politicker
+8
Territory Rep
Surprised by a lot of the "Ronaldo is way better than Messi" opinions...

Both elite...Ronaldo has the slight edge IMO.
Ace
Arsonist
+9
CEO
Well then not a surprise since you lean Ronaldo way too haha
Rigeyyy
Opinionated
+1
Account Executive
Nah soccer is boring to watch, fun to play on the Xbox though!
Ace
Arsonist
+9
CEO
What's your sport?
cw95
Politicker
+6
Pricing Executive
Plymouth Argyle all the way. For those of you in America that don't know them, they are top of the Premier league & have been for years, undefeatable, actually.ย 
Ace
Arsonist
+9
CEO
Don't they play in League one? They're not at the top of premier league lol
cw95
Politicker
+6
Pricing Executive
'Twas sarcasm me dear, due to them not being very good.
Show 1 more replies
4
Any Linkin Park fans in the house?
Question
14
6
Any AF, soccer, baseball or Hockey fans keeping track of England in the Euros? If not, who?
Question
14
6
Gaming Fight PC, PS4, Xbox, Nintendo
Discussion
17
PC -- Play Station -- Xbox -- Nintendo
ki
+106
FeedTheKids , ย  Wellss , ย  kinemon ย  and 106 people voted
*Voting in this poll no longer yields commission.