Back
The War Room
Discussion
Post

Bill and Melinda Gates Divorce

What went wrong in the power couples relationship? They seemed to be two peas in a pod, very charitable, much intelligence. These two had a great business relationship formed in the early days of Microsoft. So what was it?


Was it infidelity? The spark was just gone?


OR....


Did Melinda finally uncover the truth abut Bill's diabolical plan to curb the population with the vaccine?

🐱 Off-Topic
☁️ Software Tech
6
BigMeech
Notorious Answer
+7
Senior Account Executive
Idk about curbing the population but I make the Windows start up noise when I wake up in the mornings now after getting the vaccine... that and the built in GPS are the best side effects so far ;)
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
Unfortunately for me my vaccine made my default browser Internet Explorer, so my thoughts are a bit slower these days. ;)

Did you know, the Windows start up noise was made on a Mac?
BigCheese
Politicker
+6
Agency Recruiter
That's a wild fun fact. That's like saying the Coca-Cola can was designed at Pepsi.Β 

The vaccine got my 5G off the chain!
Show 2 more replies
SaaSguy
Politicker
+3
Account Executive
They probably spent more time together in 2020 because of the pandemic and realized wow when we aren't busy off doing our projects we cannot stand each other.Β 
Chep
Politicker
+6
Business Development Representative
🀣🀣🀣
VKN_Salespreuner
Politicker
+6
Regional Sales Manager
Omg, πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ‘Œ
fuzzy
Notable Contributor
+20
CMO (Chief Meme Officer)
Watch Melinda be the eugenics mastermind and Bill has always just been the wholesome nerd
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
oh how the tables have turned..?
SADNES5
Politicker
+5
Business Development
Who gets to control my vaccine implant? Alternate weekends?Β 
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
too goodπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
BlueJays2591
Politicker
+6
Business Development Manager
seemed more like a business relationship toward the end.
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
all marriages are, right?
BlueJays2591
Politicker
+6
Business Development Manager
haha very good point.Β 
Ace
Arsonist
+6
CEO
Many memes about the last one lol
Chep
Politicker
+6
Business Development Representative
Hahahaha def the latter 🀣🀣🀣🀣
PezOfTheZewski
Catalyst
+3
Account Manager
This is DEFINITELY a way for them to hide/offshore their wealth... has to be.Β 
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
Always isΒ 
rsamm
Opinionated
+2
BDR
We're about to see the largest purchase of an online dating app in history. You know Big Bill is eyeing a Tinder purchase.
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
πŸ‘€
Trinity
WR Officer
+6
BusDev
LOL. BG is trending today on Twitter with memes and people posting about them receiving DM from him on IG prior to the announcement.
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
wow, wonder who had the scoop
sam
Politicker
+2
Sales Operations
too many good memes
SammySandbags
Good Citizen
+1
Account Executive
Im scrolling thru them all now. Internet stays undefeated
thegrinch
Opinionated
+3
SDR
LOL!
Adslanger1
Opinionated
+1
Senior Account Executive
Shit happens...
acctdev
Opinionated
+1
SDR
My moneys on an Enron-esque divest to hop over insider trading...or Bill's just gonna get huge and find a good looking tv reporter like Bezos
52
Want to invest in Bravado?
Official
71
6
Best WFH Fitness Tips
Discussion
29
Poll
19
Favorite sales pump-up song?
Question
98