The War Room
Discussion
Post

Rooftop Madness

Who is going to the party of the year tomorrow night hosted by the founding fathers of sales savagery, Sahil Mansuri and Corporate Bro?! BTW love that cheap branded swag and marketing peeps are not welcome.

🀝 Networking
🏹 War Room
πŸ˜ƒ Fun
22
paddy
WR Officer
+11
Account Executive
I'll be there in spirit. Drink some Kahlua for me
CoorsKing
WR Officer
+12
King of the Coors Knights
What about negroni and lemon??
paddy
WR Officer
+11
Account Executive
If someone posts a video of them squeezing a lemon in their eyes I'll go nuts
DanPrice
Arsonist
+10
Philanthropist
I'll be there. Waited way too long to see if my tux still fits me.... probably going to have to buy new pants lol. Looking forward to it!!!!
GeneralCorp
Notable Contributor
+17
General of The War Room
Lol Tux not necessary. You can wear a suit, sports coat, fancy sweater, whatever
DanPrice
Arsonist
+10
Philanthropist
I'm glad you clarified, I interpreted "Black Tie" as a tux and you just saved me a lot of headache and time! Cheers to that.Β 
Show 2 more replies
Cleopatra
Opinionated
+3
Regional Sales Executive
Did you drink my share as promised?
DanPrice
Arsonist
+10
Philanthropist
I absolutely did, and Ross can back that up. I think we all drank enough for for 2.Β 
CuriousFox
WR Officer
+13
Senior Account Executive
Someone drink a damn Bud Light for me 🦊
CoorsKing
WR Officer
+12
King of the Coors Knights
I got you. Then it looks like I need to find a lemon for Paddy.
Stratifyz
Opinionated
+9
Business Development Rep
A Bud Light out in CA!?! I feel like that's an insult πŸ˜‚
Cleopatra
Opinionated
+3
Regional Sales Executive
Silver bullet for me ;)
GDO
Politicker
+7
BDM
Please don’t downvote!

will there be a European event at one point?
GeneralCorp
Notable Contributor
+17
General of The War Room
If we can get more Euro representation in the WR then absolutely!
GDO
Politicker
+7
BDM
I hope so! The sales culture differences are huge! Very interesting stuff, imoΒ 
Show 1 more replies
Hotlead
Politicker
+7
Producer
Wish I could count the number of business cards that will be given out and in the trash the next dayΒ 
poweredbycaffeine
WR Officer
+9
Bean Juice Drinker | Sales Savant

This comment was removed

GeneralCorp
Notable Contributor
+17
General of The War Room
Well my govt name is all over Linkedin sooooo
poweredbycaffeine
WR Officer
+9
Bean Juice Drinker | Sales Savant
No doubt. Was more so pointing out that we could call you by either name and we'd all know who we were referring to. Gonna go back and dial now.
Justatitle
Politicker
+11
Mid Market AE
There in spirit and very jealous I live on the east coast instead of where this will be happening
ki
killingquotakenny
Good Citizen
+2
Account Executive
TBH our mf king Ross should live stream. Who's with me here
Justatitle
Politicker
+11
Mid Market AE
It's a stream I would watch, for at least 5 minutes.Β 
Show 9 more replies
RevOpsRevealed
Good Citizen
VP Sales and Marketing
Lmao!! What if you work in both marketing and sales?
ki
killingquotakenny
Good Citizen
+2
Account Executive
thats def a q for our man corporate bro
Smithy
Politicker
+4
Director of Sales
Shame it’s on the other side of the world πŸ˜‚

It’s probably my lack of commitment, but imma sit this one outΒ 
TheQueenofDiamonds
Valued Contributor
+4
Account Executive
So by tomorrowΒ  120 of us will know who is who, that will make the dynamic different here, for people who are not able to attendΒ 
DanPrice
Arsonist
+10
Philanthropist
Only if we all wear nametags with our screen names lolΒ 
UserNotFound
Politicker
+10
Mid Market Manager
Jealous- would love to go. Next one is closer to the middle of the country, hopefully!
deviantzen
WR Lieutenant
+9
Consultant
Major FOMO from not being in Cali
HappyGilmore
Politicker
+7
Account Executive
There in spirit tonight, have a brew for me!
Bl
Blue_Turtle
Good Citizen
SDR
I moved back home to the east coast 7 months ago. I’ll be there in spirit.
39
War Room March Madness Bracket Pool (Smack talks and bad bets thread)
Official
50
36
Raffle Winner & March Madness Winners!
Official
18
13
How bad is your team this year? (NFL)
Question
29
Win Total
Bo
+123
ryan_howard , Β  H.A , Β  Boudreaux Β  and 123 people voted
*Voting in this poll no longer yields commission.