Back
The War Room
Discussion
Post

4-16 Drinks Thread

Another week in the books, hopefully successful for all.


Whatโ€™s everyone enjoying to head into the weekend? Knob Creek on the rocks here.


Cheers!

๐Ÿฑ Off-Topic
๐Ÿ™ Mental Wellness
๐Ÿค— Self-care
1
Ryscott0317
Politicker
+7
Territory Manager
Whiskey on ice for the win my sales brother. Knob creek or even crown royal. Cheers
1nbatopshotfan
Politicker
+5
Senior Director, Enterprise Technology
Enjoy!ย 
BigCheese
Big Shot
+13
Agency Recruiter
I opened this fully expecting you to be asking us how many drinks we were having from 4 to 16 lol
1nbatopshotfan
Politicker
+5
Senior Director, Enterprise Technology
Hahahaha not quite. I try and pop one of these up each Friday. Itโ€™s a way to keep track haha.ย 
BigCheese
Big Shot
+13
Agency Recruiter
Yeah, I realized that quickly lmao.ย 

First 70+ degree day in Portland this year, happy hour mojitos at a rooftop bar today!
Show 1 more replies
4
4-2 Friday Drinks thread
Discussion
10
6
4-23 Friday drinks thread
Discussion
29
2
4-30 Friday drinks thread
Discussion
17